CallRoute! |
|
|
24 uur per dag, 7 dagen per week telefoonbeantwoording. |
|
Geen privé / 06-nummers meer verspreiden onder klanten / websites |
|
|
|
Zelf bepalen wanneer u voor de klanten bereikbaar bent. |
|
|
Een professionele landelijke uitstraling dmv. een: |
|
-
085 nummer
-
088 nummer
-
0800 nummer
-
0900 nummer
Klanten verwachten dit vooral bij grote bedrijven. |
|
|
|
Gelijktijdig kunnen meerdere klanten naar uw nummer bellen, nooit meer in-geprek. |
|
|
|
Callroute kan meerdere nummers achtereenvolgens proberen, bv. eerst uw kantoornummer, vervolgens uw mobiel. Uw klant merkt daar niets van.
|
|
Via de CallRoute beheertool kunt u zelf de nummers waarop u bereikbaar bent aangeven en wijzigen. Deze blijven geheim voor uw klanten.
|
|
Zelf aangeven hoe groot een wachtrij mag worden. Vroeger stoppen? De wachtrij kan worden dichtgezet, waarbij de al in de wachtrij aanwezige klanten alsnog netjes worden doorverbonden, nieuwe bellers horen de geslotenmelding. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Calamiteit? Vakantie? Bedrijfsuitje? U kunt zelf op ieder gewenst moment een extra groet of de gesloten melding inspreken/wijzigen. |
|
|
|
|
|
|
|
Afspraak is afspraak! De automatische gespreksopname biedt u de mogelijkheid om het gesprek met uw klant terug te luisteren en te archiveren. |
|
|
|
|
|
|
|
Nooit meer voicemails vergeten te beluisteren. Ontvang een kopie van het voicemail bericht in uw email.
|
|
|
|
U kunt zelf kosteloos extra CallRoute-accounts aanmaken voor uw medewerkers, en ze de benodigde rechten geven. |
|
|
|
Hou de kosten in de hand. Door mobiele bellers te blokkeren of via de slimme 0800-callback functie wordt u nooit verrast door een hoge 0800 rekenening. |